fredag den 18. marts 2011

Et stort tak til jer kære læsere!


Har lige opdaget at jeg har rundet de 300 faste læsere! Er virkelig beæret over at så mange har lyst til at læse med! Vil også gerne takke de mange søde mennesker, der er så søde at skrive kommentarer til mine indlæg! Så ved man at der er nogen der læser med! Dejligt! :o)

I denne forbindelse vil jeg også lige minde jer alle om at det er i aften at vinderen trækkes i min give-away, hvor du kan vinde et gavekort på 200 kr til paperwear.dk! Min gave til jer som tak! Ville ønske i alle kunne vinde! :b
Du kan nå at melde dig til helt ind til kl. 19.00! Bare kig forbi dette indlæg!

2 kommentarer:

  1. Hej Julia

    Hjertelig tillykke med det:-)
    Det er også en fin blog, du har.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Tillykke med de 300 læsere!
    Jeg kan nu også godt forstå du har så mange, du har jo en skøn blog :)
    (nåja, jeg håber dæme det er mig der render med din præmie i aften!)

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.