lørdag den 14. august 2010

Ting til Ingerslevs loppemarkedet
















































Har lavet endnu en grov sortering i mine retrostoffer. Kun beholdt det der er absolut mest nødvendigt, og som jeg ved jeg vil få brugt! Og det samme med mine tapeter, som der er hele ruller af.
Glæder mig til at se de af jer der kigger forbi markedet i morgen! Og så må i alle gerne krydse fingre for godt vejr! ;o)
Er forresten også blevet tagget i den famøse blogleg med de 10 sandheder om mig ;o) Dem er jeg lige ved at overveje nærmere! 

10 kommentarer:

  1. Så utrolig fine stoffer! Blir rett og slett glad av å se på dem:)

    SvarSlet
  2. Spændende, jeg kigger ned imorgen :) Hvor har du stand, ved du det?

    SvarSlet
  3. Jeg har fået stadeplads nr. V47, hvor det så er henne ;o) Glæder mig til at se dig! :D

    SvarSlet
  4. Skal også nok lige tage stoffet med til dig! :p

    SvarSlet
  5. Fine sager. Ærgeligt at der er så langt til Ingerslev fra Sydfyn. :)

    Må jeg forresten spørge, den rulle tapet jeg købte af dig til dit eget loppemarked, den hvide med stort mintgrønt/lyserødt mønster, hvor har du det tapet fra?

    SvarSlet
  6. Hej Julia
    tusind tak for handlen i dag og fordi jeg lige måtte vente med betaling. Noah blev også glad for sin pølse og pølsebrød, det er ikke sådan når moren shopper alle pengene op, så der ikke er til hans 'bestikkelse' for at vandre rundt med mig ;o)
    Jeg kan ikke lige se din mail, så vil du ikke lige sende info til mette at bossow dk, så skal jeg fluks overføre penge til dig!!
    Jeg håber du fik solgt en masse :o)
    Kh Mette

    SvarSlet
  7. Hej Julia,
    Sikke en fin stand du havde i dag - det var mig der var fra Randers og som har kommenteret på din blog tidligere...hvis du kan huske det, du hilser sikkert på så mange sådan en dag...:-) Synes bare jeg ville sige hej, det er jo ikke så tit man har chancen for at se hinanden in real life:-) Tapet pakken jeg købte af dig var bare SÅ fin, den er helt perfekt til min sættekasse:-)
    Mange hilsner fra
    Malene

    SvarSlet
  8. Hej Julia,

    har du mon mere af det fine tapet fra billedcollage 2 ??
    Er meget interesseret :)

    KH Vibeke

    SvarSlet
  9. Hej alle! Svarer jer lige én af gangen!

    Ditte Marie: Tapetet er et jeg har købt på en rejse til Holland for et årstid siden. :o)

    Mette: Selv tak for handlen ;o) Kender det kun alt for godt! Jeg mangler også altid kontanter "sidst" turen, som oftest kun er efter nogle få boder ;P Min mail er julia-runge@hotmail.com :o) Og ja, jeg fik solgt RIGTIG meget! :D Så jeg er super glad! :P

    Malene: Selvfølgelig kan jeg huske dig ;o) Selvom man hilser på utrolig mange! Det er jo også lige noget for os her i blogland med sådan noget marked :P Er glad for at du kan lide pakken! Det er altid lidt et sats når man blandet ting og sager efter sit eget hoved!

    Vibeke: Har mere af det, men skal lige måle det op, for skal også selv bruge noget til en skabslåge tror jeg.. Så vil ikke af med det hele ;o) Men lidt kan der sagtens blive til dig! Jeg reserverer det :P

    Pyyha! Sikke en lang smøre ;o)

    SvarSlet
  10. Hej Julia

    Jeg har oprettet en annonce til dig på
    trendsales og tak for handlen:)

    http://www.trendsales.dk/annoncer/mama-lola-retro-stof-til-julia/18224985?forum=512&road=&search=retro+stof&sort=ID DESC&status=2&pn=47&rt=ssr

    Her er linket:)

    Ej hvis man bare boede derover så var jeg helt sikkert også kommet:)

    God dag.

    Hilsner Vicki

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.