onsdag den 16. juni 2010

Keep an eye on the price



































 

NU er det snart tid til at fejre. Det siger jeg til mig selv hvert et sekund. For at holde det ud. Skal til eksamen i morgen, og har brugt de sidste to dage på at øve. Uden at blive tilfreds med resultatet. Det er sådan noget der er mega træls. Først var min fremlæggelse for lang, og nu er den alt for kort.
Hvorfor kan jeg ikke finde den gyldne middelvej!
Billedet med ballonerne er fra vores lokale til galla. Flere billeder følger nok den nærmeste tid, når jeg kommer til at sidder og tænke tilbage.. Og så blev oppyntningen egentlig også ret så fed hvis man spørger mig. Blåt og hvid, som jo er sande HTX-farver! :o)
Billedet nederst er af mig, taget den anden dag. I min hjemmegjorte t-shirt fra beklædningstimerne.
Elsker at den er så stor og anderledes med kraven.. Den er hurtig gået hen og blevet en af mine personlige favoritter og det er lige før der skal laves flere i forskellige farver (dog uden krave) ;o)
Håber i har haft en dejlig dag, og har nydt det gode vejr! :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.