tirsdag den 16. marts 2010

Over 100 læsere+award





















Der er nu over 100 faste læsere, og det betyder at der er en surprise-gave med i min give-away! :o) Spændende!
Modtog den anden dag en award fra Margrete med bloggen M's lille hjørne. Ved godt der har floreret mange af slagsen rundt omkring i blogland, men dette er min første og jeg er super glad for den! Det er rart at vide at der er nogen der gider at læse med :b
Udfordringen for at modtage awarden er:
  • Jeg skal vise jer logoet på min blog. 
  • Sende den videre til 12 andre bloggere og linke til dem.
  • Skrive en kommentar på deres blog så de ved de har fået awarden.
  • Linke til personen jeg har fået awarden af :o)
De heldige modtagere er (nævnt i tilfældig rækkefølge):

Julie fra Julies Kreahule
Julia fra The Vintage Hausfrau
Christina fra Krudtuglens Mor
Kaspara fra Kasparas Regnbue
Michella fra Smilehuller
Clara fra Creme de la Krea
Lotten fra Nästet - ett hem att trivas i
Kardemomme fra Huset ved bekken
Linda fra Den gode feen
Konstanse fra Blandet loft
Ida Susanne fra Sukkertøy for øyet

Camilla fra PynteMynthe og Mor

Det har simpelthen taget så lang tid at vælge ud og skrive samt linke. Der er simpelthen så mange, så hvis jeg kunne ville jeg give en til hver og en på min blogliste i siden! I har alle nogle skønne blogs der inspirerer mig hver eneste dag! :o)

5 kommentarer:

  1. Søte deg:)
    Tusen tusen takk..
    Ble super happy. Snill du er vennen:)

    Klem på deg

    SvarSlet
  2. Så gøy. takk skal du ha! :-) Navnet mitt er Konstanse. Hehe
    Klem fra Konstanse!

    SvarSlet
  3. Det var da så lidt. Det er velfortjent ;P

    SvarSlet
  4. Tusen tack snälla du! Jag blir såå glad ;-)

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.