tirsdag den 9. februar 2010

Søger dåser!
































Billedet ovenfor er venligst udlånt af Erry som du kan besøge her. :o)





















Nemlig nogle af disse, som er fra IRA Danmark mener jeg :o)
Vil meget gerne bytte mig frem til dem. Evt. med nogle af mine change aways.

Billederne er lånt fra diverse bloggere. Kan ikke huske hvilke, så hvis du sidder derude og det er dit billede jeg har lånt må du meget gerne skrive. Så skal jeg nok skrive det på, samt lave et link til din blog :o)

4 kommentarer:

  1. *HJERTEBANK*
    ååå, denne serien er helt fantastisk nydelige..Er det mulig å lage noe slikt vakkert..
    Har heldigvis en boks i denne serien, men skulle som deg, så gjerne hatt mange fler*s*

    Lykke til med letingen snuppelupp..

    *klem*

    SvarSlet
  2. Ja! Kunne ikke være mere enig! Bare en enkelt boks ville være fint for mig! (siger man sikkert indtil man får den første ;o) )

    SvarSlet
  3. Jeg elsker dem! de er simpelthen så skønne! Vildt dejligt med alle de farver..

    - Charlotte Amalie

    SvarSlet
  4. Ja, jag äslkar verkligen burkarna från IRA. Har några stycken, men letar efter den i rosa/orange...

    PS: Bilden med svart ram är min, det står på bilden men du får gärna göra en länk om du vill :)

    /erry ( http://gallerry.blogg.se)

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.