torsdag den 21. januar 2010

Mini-ferie til mig!




















Venter forude! Skal hjem til mine bedsteforældre i morgen eftermiddag, som bor ved Viborg.
Bedsteforældre = afslapning (uden tvivl!)
Man kommer væk fra det rodede værelse, stressende projekter og normalt kommer man også på afstand af lektier osv.
Men men men, ikke denne gang. Bliver desværre nødt til at tage en kæmpe bunke lektier med på "ferie". Skolen har simpelthen valgt at vi skal aflevere store projekter i stort set alle fag vi overhovedet har.  Alt sammen sker i løbet af næste uge. Dette skyldes dog at vi skal til KØBENHAVN om små 2 uger, og det kan man jo bestemt ikke klage over!! : D

Så det hele går nok.. Jeg må nyde "ferien" så godt som muligt. Og så er der jo ikke andet at gøre, end at tage det hele ét projekt ad gangen. :o)
Og så håbe på snefri lørdag, så mig og min bedstemor kan komme i genbrugsbutikker. Tror det er der jeg har det fra. Mit samlergen. Hun er fantastisk til at spotte ting, og det er uden tvivl også hende der har inspireret mig til at lave DIY-projekter. Og dette er uden tvivl en fantastisk ting (for det meste). ;o)
I må sove godt alle sammen og nyde jeres nært forestående weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.