mandag den 21. december 2009

Færdigt projekt

Endelig er min patchwork-hynde færdig, og monteret på den gamle ølkasse! Den har også været godt 1 år undervejs, men hold da også fast hvor var der mange stykker der skulle syes sammen! I hånden!!








Stoffet er alt muligt vintage og retro stof, og ølkassen er en gammel en, som jeg har malet hvid. Min far har derefter lavet et låg til den, og jeg har lagtpladevat under stoffet så den er blød og dejlig at sidde på! :o)
Super hyggeligt projekt, som kan anbefales at begynde på.. Måske bare med firkanter sammensyet på maskinen, eller bare lavet i ét stykke stof!

2 kommentarer:

  1. hvor er det bare smukt og så det arbejde at sy det i hånden, jeg bruger symaskinen har ikke tålmodighed, til håndarbejde:)

    SvarSlet
  2. Haha! ;o) Det er nok en smagssag! Synes det er helt vildt afslappende at sidde med det i hånden. Især fordi man kan tage det med udenfor og med på farten! Man nogle projekter går dog hurtigere på maskinen :D

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.