tirsdag den 9. juli 2013

Hallway inspiration

Picture credit: Muuto
Picture credit: Stylizimo

Picture credit: Hindsvik
Picture via Things She Loves
Picture via: Artilleriet
Jeg er i gang med indretning af min gang. Den er forholdsvis stor, så der er en del muligheder med den. Glæder mig til forhåbenligt at kunne vise mere af lejligheden frem. Måske det næste bliver gangen?
Vejret er skønt, og jeg er lige nu på en lille campingtur med familien. Dejligt med at komme lidt hjemmefra.
Håber I andre har det godt, og nyder den danske sommer!

---------------------
I am decorating my hallway at the moment. Maybe it will be the next thing from my home you will see?
Hop you all are well!

4 kommentarer:

  1. Lovely inspirations. Got me smitten by the first and fourth photo. Got my eye on your next posts.

    SvarSlet
  2. Kære Julia
    Dejligt med inspiration - vi er heller ikke færdige med at indrette og mangler bl.a. også gangen/entréen. Det ser ellers ud til, at du er ved at være kommet fint på plads - du siger bare til, hvis du har tid til en kop kaffe - så kommer jeg gerne forbi med en indflyttergave ;-) Du er selvfølgelig også meget velkommen til at kigge forbi her i Hørning - en kreadate måske? :-)

    Bedste hilsner herfra*

    SvarSlet
  3. Jeg er også igang med min entre/gang.. Har netop pyntet den ene væg med striber.. Bliver nu nok aldrig helt færdig derude ;)
    Glæder mig til at se hvad du finder på :)
    Dottie.dk

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.