tirsdag den 22. maj 2012

Bedre sent end aldrig!



Så fik jeg endelig trukket en vinder af de to gavekort til creas.com :o)
De heldige blev Kirsti og Eline
I må gerne skrive jeres mail til mig på julia-runge(@)hotmail.com 
Jeg siger det videre til Creas, og så må I have god fornøjelse med shoppingen! Glæder mig til at se hvad I finder på at bruge de 300 kr. til!
Er ”ked af” at jeg har måttet trække spændingen lidt ud, men jeg har simpelthen haft det så godt siden i lørdags! Er slet ikke vant til at have så meget energi pga. min depression, så jeg har virkelig nydt det og udnyttet det til fulde! Det har været rart at få en lille reminder om, hvordan mit liv også kan være. Og nu glæder jeg mig bare endnu mere til at jeg en dag bliver rask! :o)
Håber også I har nydt det gode vejr og de ekstra fridage!


12 kommentarer:

  1. Jubi - det er mig... Jaaaaaaa
    Sikke en dejlig nyhed at vågne til hertil morgen ;0)
    Hvordan skal jeg gøre for at få lov at bruge de 300kr ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Eline.
      Tillykke! Er glad for at jeg kunne give dig en dejlig start på dagen! :D
      Har lige opdateret indlægget. Du sender mig bare en mail!
      Kh. Julia

      Slet
  2. Kære Julia

    Din giveaway må være gået forbi min næse - for jeg deltog vist ikke? Men hvor er det dejligt, at du nu er fuld af energi og mærker glæden ved livet:-) Glæder mig meget til at se dig lørdag - det bliver skønt!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna! Ja det er skønt, når man har sine gode perioder ;)
      Det var super hyggeligt i lørdags! Glæder mig allerede til næste gang!
      Kram

      Slet
  3. tillykke til vinderne :)

    Og hvor er det bare dejligt at høre, Julia! Jeg ved selv hvordan det er. Jeg synes ihvertfald solen hjælper lidt på det hele ;) Håber de gode dage bliver flere og flere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Solen hjælper helt klart på det hele! Det er bare om at nyde den, og fylde ens D-vitamin depoter op ;)

      Slet
  4. Åh det er så dejligt når solen vækker glæde og liv igen. Godt at høre at du har det bedre.

    Og stort tillykke til vinderne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Det er så skønt at opholde sig udenfor!
      Håber også du får nydt det!
      Kh. Julia

      Slet
  5. Hej igen!
    Jeg er lidt i tvivl. Skal jeg bare bestille på deres hjemmeside og trækker de så automatisk 300kr fra regningen, eller skal jeg have en kampagnekode eller lign.?
    Nu tror jeg nemlig jeg har bestemt mig for hvad jeg skal have...
    God pinse
    Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror de sender jer en mail tirsdag, når butikken er åben igen! Og så kan i ellers shoppe løs! ;)

      Slet
  6. jeg har sendt dig en mail, men skal jeg bruge en kode el noget når jeg bestiller??

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.