lørdag den 7. april 2012

Billedvæg + loppemarked!


I torsdags fik vi langt om længe lavet vores billedvæg i stuen! Er simpelthen blevet så glad for resultatet, og mangler nu bare at rette billederne til, så de ikke hænger så skævt! ;o) (Og så venter jeg på et billede i A3, der skal fylde den store ramme ud!)
Den blå ramme skal desuden også males sort - man kunne nemlig ikke få lige denne størrelse i sort, da vi var i Ikea i denne uge!

I dag har jeg været en tur inde i byen med min mor og søster. Uden at ane at det var der i dag, stod vi pludselig ved bagagerumsmarkedet ved domkirken. Vi kiggede bare kort, men jeg faldt da over disse to kopper fra Royal Copenhagen, der røg med hjem til en rigtig god pris!

Husk at det er sidste chance for at deltage i min giveaway i samarbejde med Sisterbrandt i dag! Du kan bl.a. vinde billedet længst til venstre i min billedvæg og billedet nederst længst til højre ;o)

Håber i får nydt påsken lige så meget som mig? :o)

8 kommentarer:

  1. Hvor heldig kan man være!!!

    SvarSlet
  2. Fin fin billedevæg og fine kopper (0:

    SvarSlet
  3. sikke et kup med de kopper, elsker sådan nogen fund :)

    SvarSlet
  4. Ja, det er skønt når man finder de rette ting - elsker når der bare ingen tvivl er om, hvorvidt man skal slå til eller ej ;o)

    SvarSlet
  5. FLOT billedvæg - med lækre billeder...
    Jeg syns det er en fed feature at den ene ramme er blå - det bryder lige strukturen på en diskret måde, da det stadig er en mørk farve...så jeg syns absolut du skal lade den være blå:-)
    Glæder mig til at se, hvad du fylder i den:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. Hej. Er det en marenberg ugle du har med på din billedvæg ? Jeg er også vild med den blå ramme ;-) Mange hilsner Randi (som er søster til marenberg)

    SvarSlet
  7. Hej Randi. Det ved jeg faktisk ikke. Jeg har fået den sammen med boligmagasinet engang :)

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.