onsdag den 14. marts 2012

Sommerstemning


Inden markedet fik jeg lavet en masse cirkelranker jeg kunne donere til dem. Markedet var en kæmpe succes! Ungerne fik solgt en masse ting og var simpelthen så søde at handle med! Jeg fik købt en del ting som jeg glæder mig til at vise jer! Laver gerne et par ranker på bestilling, hvis nogen skulle have lyst. :o)
Weekenden bestod derudover også af "Tea"-party med pigerne. The'en glemte vi, men kagerne huskede vi selvfølgelig ;o) Det blev citron cupcakes med vanille/citron frosting. Det er lidt ærgerligt at gul pastafarve (når den er så lys her), kommer til at ligne smør.. Må hellere lave den mørkere næste gang :o) 
Det blev også i weekenden at jeg smagte årets første jordbær. Og det er noget der bringer sommerstemningen frem herhjemme :o)

1 kommentar:

  1. Sikke nogle fine ranker. Lyder som en dejlig, dejlig weekend :)

    KH

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.