tirsdag den 14. februar 2012

Happy Valentines Day

Er lige et hurtigt smut forbi for at ønske jer en glædelig valentinsdag!
Jeg er desværre så uheldig nu at være indehaver af et styk forstuvet fod, der ikke må gås på det næste stykke tid. Var på skadestuen søndag, efter at have trådt ned i et hul i vejen, og heldigvis var den ikke brækket..
Dog er det alligevel ret så træls og ærgerligt. Kan ikke rigtig hjælpe til i Cupcake fabrikken, når mit ben skal være opad. Keder mig bare allerede så meget, og kan slet ikke overskue, hvis det tager flere uger før det er i orden igen. Det gør det jo nok desværre bare..

Vil også lige vise jer en lille ting jeg har fået gjort færdigt. Puden har jeg helt selv strikket, og det er mit først strikkeprojekt, der nogensinde er blevet færdigt!  Er selv ret stolt, især fordi jeg ikke engang behøvede min mors hjælp til at lære det. Det lå åbenbart i hænderne helt tilbage fra da jeg var lille, og sidst prøvede det af. Nu er tålmodigheden der bare også ;o) Synes den er ret skøn som førstegangs projekt, på trods af lidt skavanker hist og her ;o)

Håber i alle har haft en dejlig dag! Selv har jeg nydt den med familien. Det var ved at være lang tid siden de sidst var blevet besøgt. Og nu må man jo sige, at der er masser af tid til det :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.