onsdag den 2. marts 2011

En gang imellem må man ofre noget..




















































For at der er plads til en selv i hjemmet.. ;o) Og det er hvad jeg bliver nødt til at gøre lige nu. Selvom jeg ikke er glad for det, så er jeg også lidt i pengenød, så en helt dum idé er det heller ikke at sætte noget til salg.
Annoncerne kan se her, på min trendsales profil.
Billederne af skænken har jeg lånt af Julia, som i sin tid solgte en skænk magen til min. Den eneste forskel er bare at min har fået skåret noget af benene så den ikke er nær så høj.
Kig forbi annoncerne hvis du har lys! Der kommer vidst også lidt retrostof og tapet derind i løbet af de næste par dage :o)

UPDATE: Har fundet lidt flere møbler til salg! De kan også ses på min trendsales-profil.




4 kommentarer:

  1. Jeg har skrevet til dig på trendsales. Hvor er skænken fed.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Henny! Den er nemlig mega fed, og der kan være mega meget inde i den! Bonus ;o)
    Jeg spørger som sagt lige mine forældre!

    SvarSlet
  3. Den øverste hvide og den nederste hvide, hvad er priserne på dem? Hvis de stadig er til salg.

    Kontaktes på:
    Mette_thunbo@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Hej Mette. De er desværre allerede solgt. Beklager. Prøv at kigge på dba.dk for lignende møbler. Søg evt. med ord som teak, retro, kommode, i forskellige sammensætninger. Så kan man indimellem være heldig at der dukker noget op :o)

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.