mandag den 10. maj 2010

Stiletter


















I morgen står den på shopping. Jeg skal nemlig have købt stiletter til galla. Kjolen er endnu en gang blevet skiftet ud. Noget jeg ikke troede ville ske, men har altså to at vælge imellem. Den ene skal syes om, og den anden kan bruges med det samme. Og med det kæmpe overskud jeg har for tiden, er valget desværre ikke så svær.. Bortset fra at det var det.. Har svært ved at slippe tanken om den lange lange blondekjole ;o)
Ikke desto mindre skal jeg finde et par helt basic sorte stiletter, der sidder som støbt på foden! Og så skal de pyntes på en eller anden måde. Så de både kan dresses op og ned. Og på den måde passe til begge kjoler..
Holder jeg flere muligheder åbne.? Nej slet ikke! ;o)

1 kommentar:

  1. Hejsa Julia - vi er i gang med en lille bytte-omgang på trendsales og faldt da sørme ligeover din blog her - wauw den er skøn!


    Elsker shopping og stilletter, så er meget nysgerrig efter at se hvilke lækkerier du har fået med hjem igår.
    Hvis du har fundet nogle der bare minder LIDT om dem du har på billedet øverst til venstre så er jeg da enormt misundelig altså!

    KH vibeke

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.