søndag den 14. marts 2010

Loppemarked, stress og mere stof

Var i torsdags på loppemarked og fandt en helt masse fine ting. Mere end der lige er billeder af her. Fandt blandt andet min vintage gallakjole! Til 20 kr! Den sidder perfekt, men der skal lige ændres et par småting før den er helt up-to-date.



















Stoffet herunder er noget af det jeg har købt på det sidste. Det meste af det indgår allerede i diverse projekter! :o)
 



















 Og de sidste ting er noget fra min byttehandel med Mia. Tusind tak for bytteren. Håber du kan lide det der kommer med posten til dig mandag Mia :o)



















Derudover har jeg for tiden mega travlt med at sy bestillinger og lektier. Skulle i går have været til surprise-party for min veninde, men fik 2 sek. inden jeg gik ind ad døren migræne og måtte tage hjem igen med det samme for at sove. Og det gjorde jeg så hele dagen. I dag har jeg det stadig skidt.. ØV! Der røg den weekend, og det kan altså godt være at nogle af jeres bestillinger bliver lidt forsinkede.. 

8 kommentarer:

  1. Rigtig mange gode fund. Glæder mig til at se gallakjolen, når du er klar til at vise den frem:)
    Bytter du noget af det nederste stof i den øverste collage? Det brun- og lillablomstrede? Er også VILD med det grønblomstrede i den 2. collage, men det har du vist allerede planer for:) Sig til hvis der kan blive til et par lapper i en change away.
    Håber du snart er ovenpå igen efter migrænen. Kender det - man kan være helt ødelagt i flere dage efter.
    God bedring:)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Der kunne måske godt blive til et par lapper af hver til dig :o) Men der går nok lige et stykke tid inden der er overskud til det. Skal nok skrive til dig når jeg er klar ;o)
    Og ja, man kan virkelig bare være SÅ ødelagt flere dage efter et anfald. Min migræne rammer altid også synet, så det kan være lidt sløret flere dage efter :( ØV
    Men sidder da alligevel foran symaskinen i dag. Hvad skal man da ellers lave på sådan en dejlig søndag! :D Håber også du har en god søndag!
    Mvh. Julia

    SvarSlet
  3. Uha det lyder godt - ville bare blive så glad:) Du skriver bare, når du har overskud til det. Ser frem til at høre fra dig. Jeg prøver også at bruge søndagen på lidt kreativt, selvom jeg er godt brugt ovenpå en hård uge.

    SvarSlet
  4. Det kender jeg kun alt for godt! Vil du ikke sende mig nogle billeder af noget stof du vil bytte med til julia-runge@hotmail.com? Så kan jeg lige kigge på det de næste par dage ;o)

    SvarSlet
  5. Sikke skønne fund - Og en lækker byttehandel!
    Må jeg spørge hvor de små fugle er fra? De er bare super søde:)
    Håber du har fået det bedre, Knus

    SvarSlet
  6. Hej Camilla! :o)
    De små fugle sidder i en uro og var en jeg fandt på loppemarkedet. Godt gemt væk bag en masse ragelse ;P
    Har overvejet om jeg skulle sælge den, da jeg ikke helt har plads til at have den hængende. Men den kunne i hvertfald ikke blive liggende, for fin er den! ;o)Det kan være du er interesseret hvis den kommer til salg på et tidspunkt? :o)

    SvarSlet
  7. Og jo tak ;o) Jeg har fået det bedre! Tak fordi du spørger! Knus fra Julia

    SvarSlet
  8. Skønt - Sådanne loppefund er altid de bedste!
    Jeg går sådan og glæder mig til loppesæsonen for alvor snart går igang!
    Ja det kunne jeg da meget vel være:) - Sig endelig til..

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.