søndag den 10. januar 2010

Dagen i dag..

har jeg forsøgt at være kreativ og produktiv. Rodede hele stuebordet til med mit stof og ville have været i gang med at lave nøglesnore til Perlekloster.  Men men men, 1 time inde i projektet indså jeg noget jeg egentlig allerede godt vidste inden jeg gik i gang.. Jeg er jo syg. Snottet løber, papirlommeletterne flyver om ørerne på mig og mine omgivelser, og øjnene er blanke. Så jeg kom næsten ingen vejne.. Fik klippet et lille stykke firkantet stof! Og.. det var det!
Evnede heller ikke at sammensætte stoffer i dag, ingenting passede rigtigt sammen, og det hele virkede bare forkert.
Så det bliver gjort en anden dag.. Så i stedet for billeder af nøglesnore får i nogle billeder af noget af det stof, som jeg ikke ved hvad skal blive til..

Har i nogle gode ideer? :o)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.