søndag den 8. november 2009

Me, a fashion designer (?)


Så har jeg sørme fået lavet aftale med en butik, som vil sælge mine varer! Hvor heldig har man lige lov at være!? Det er en lille og hyggelig butik, der ligger mellem Samsøe Samsøe og Diesel inde i Århus midtby. Har længe drømt om en mulighed som denne, men det bliver uden tvivl hårdt arbejde.
Så skal derfor nu i gang med at producere læderringe, halskæder, punge osv.
Regner med at det bliver en blandet landhandel fra min side af.. Ved endnu ikke helt hvad jeg vil sælge, men er lige pt. gået i tænkeboks.
Lover at uploade nogle billeder af mine ting, når de engang er blevet lavet!



Top from Wolford, skirt from Gina Tricot, shoes from Zara.

--------------------
I have been offered to sell some of my designs in a little store in Århus city.
I am SO excited, and i will post pictures of my designs, as soon as they have been made.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.