onsdag den 25. november 2009

Happy Birthday tooo.. me?

Så er dagen kommet hvor jeg er blevet 20 år. Har frygtet det et stykke tid, men det føles ikke så slemt nu da det er sket.. Meen mon ikke der kommer en efterreaktion på et tidspunkt.. Det plejer aldrig rigtigt at gå op for mig at det har været min fødselsdag før om aftenen.. IT SUCKS

Skal dog ud at spise med mine forældre og min lillesøster i aften, på en lækker græsk restaurant! Glæder mig. :D

Sidste år holdt jeg hygge for nogle piger.. Det var super hyggeligt, vi havde lagkagekonkurrence og spiste kage. Super lækkert princip som klart kan anbefales! Fandt forresten nogle genbrugsfund den anden dag som jeg der snart kommer billeder af..














   
Her ses vinderkagen, desginet af min veninde Munck.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.