mandag den 6. maj 2013

Colours

Tæppe fra HAY
Billedet er lånt herfra.
Billedet er lånt herfra.
Billedet er lånt herfra.
Billedet er lånt herfra.
Billedet fra Ferm Living
Jeg suger farveinspiration til mig for tiden. I min nye lejlighed er der B-ordning, hvilket vil sige at man selv står for istandsættelse ved indflytning. Det giver mig jo rig mulighed for at gøre lejligheden mere personlig! Men hvilken retning jeg vil gå med indretningen ved jeg endnu ikke helt.. Det bliver spændende, når alle mine ting kommer derhen, og jeg kan få et lidt bedre overblik over situationen.

P.S. Dette er et planlagt indlæg, da jeg stadig er på ferie i sydens varme. Håber I har det godt herhjemme!

1 kommentar:

  1. Mums, det er da rent øjenguf :-) sikke nogle lækre farver!!!

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.