fredag den 17. august 2012

Patchwork tørklæde, tapet projekt og give-away reminder





Så er der lige tid til et lille indlæg :) Tiden flyver af sted fortiden. Finder ting frem til loppemarkedet på Ingerslevs, som jeg skal til på søndag. En sød læser (vores alle sammens Gitte, der indimellem sælger en lækre retrostoffer), skrev til mig den anden dag. Hun tilbød mig endnu en stand på markedet, og heldigvis viste det sig at den lå lige overfor den stand jeg allerede har. Da vi er 9 af sted, kan vi sagtens bruge den ekstra plads, så jeg takkede ja med det samme ;) Så er der plads til endnu flere ting!

Tapetprojektet har vores nye beboer Nanna kastet sig over. Hun flyttede ind i et af værelserne omkring juli måned, og det har simpelthen været så hyggeligt. Hun har flyttet helt vildt mange fine ting med sig, og jeg har fået lov til at vise lidt af dem frem på et tidspunkt. De er uden tvivl en fremvisning værd ;)
Jeg har masser af tapetet tilbage i stykker, der kan bruges til lignende projekter, så hvis du står og mangler til et kommende projekt må I endelig skrive. :)

Det skønne patchwork tørklæde fandt jeg i skabet under sortering til loppemarkedet. Det tog simpelthen så lang tid at få lavet, og indeholder en masse af mine yndlingsstoffer.
Men eftersom jeg tydeligvis ikke har fået brugt det, har jeg derfor besluttet at det kommer til salg på Amio. Hvis det skulle have interesse, finder I annoncen her.

HUSK at min give-away i samarbejde med Kähler slutter i morgen! Så det er ved at være sidste chance for at deltage, hvis du vil være med i opløbet om de smukke Omaggio vaser! Du deltager lige her!


Ellers håber jeg at I alle har det godt, og nyder det sidste af sommeren. Dejligt at I havde lyst til at
kigge forbi :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.